♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Assalamualaikum.. Make sure awak smue dh solat sebelum masuk blog yg serba biase ini. NEVER SKIP A PRAYER. THERE'S A MILLIONS IN THEIR GRAVES WISHING TO COME BACK TO LIFE ONLY TO PROSTRATE TO ALLAH ONE MORE TIME~
سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
In the name of Allah , Most Gracious , Most Merciful






Thursday, January 26, 2017

I'm back

Salam readers. Tak jawab dosa, kalau jawab saiyang ;p

Dah lama tak hapdet.

2017 dah. Happy new year (even dah nak masuk bulan 2) haha

Banyak nak tulis. Tapi taktau nak tulis camna. Sebab ada yg baca blog ni nanti. (stalker)

Rasa x secure nak curahkan rasa hati T_T
maybe i should sign up a new blog huhu.

Dah 2017 dah kan.

How fast time flies.  So macam mana 2016? Are you satisfy with what u filled sepanjang setahun tu?
Kalau tanya aku for sure la 2016 mcm mcm benda jadi. Terlalu banyak. Dan tak gembira langsung. Bukan tak happy consider sedih sendu ke apa. Tp entah. When theres nothing you can be proud with. Zero.

Rindu waktu dulu-dulu.

Waktu tak peduli handphone. Waktu takde ws. Tak main IG. Rindu 7 tahun yang lalu.
2010/2011 .
Rindu sangat.
Bukan dengan kenangan. Tapi dengan diri sendiri. Like I hv lost myself. Hilang terbang ntah kemana.
Macam mana ayat-ayat ma'surat yang dulu lancar hafalan 1 kitab sekarang cuma al fatihah yg ingat.
Ye memang boleh je baca,
Boleh je hafal semula.
Tapi manis tu dah tiada.
Mana perginya?

Hati rindu nak tunggu masuk waktu azan,

Nangis teresak bila termiss waktu,
Sekarang termiss prayer time or what I feel nothing at all.
Mana rasa bersalah tu? Mana air mata tu?
Mana hilangnya?

Okay sekarang Suatu Masa- M nasir tgh berdentum kat earphone.

K tetiba rasa sebak lol
Lagu ni ada its own sentimental value
"andai engkau tahu gelora hatiku, mungkinkah kau sahut jeritan batinku?"

*nangis* *nangis* *nangis*

Benda paling sakit is fighting over yourself.
Bila benda dah jadi darah daging, nak buang memang payah.
Bila benda dah jadi routine, memang susah nak buang.
Jadi macam mana?

I keep asking myself, Am i have no chance to be good 'again' ?

"Did god close my heart thats why I feel nothing?"
"Did god doesnt look on me anymore?"

Secara zahirnya, orang tgk aku mcm normal.

Sama macam orang lain. Sebab tuhan tutup aib aku, kawan.
Kalau lah ..kalaulah tuhan tu buka satu per satu aib aku,
Jangankan sebut nama aku, pandang aku pun korang xnak.
Kalaulah dosa tu berbau, akulah manusia paling busuk sekali agaknya.
ya allah......:(

Banyak manusia yg aku jumpa along this 20 years old journey.

Ada yang stay ada yg pergi ada juga aku yg tinggalkan mereka.haha.

Entah.

Mana syamira yg dulu.
kalau jumpa dia ckp aku rindu and pls come back.
huhu.


No comments: